Jag vet att vi är värdelösa på att ha en blogg.

Ja vi är riktigt jävla dåliga på att Blogga.
Och jag tänker inte ens försöka att säga att vi ska bättra oss för det kommer nog inte hända.
Men försöka går ju, det har hänt en massa tokigheter här borta.
Julen var fantastisk och vi hade riktigt mysigt, gjorde vårat eget julbord och gav varandra julklappar.
Fick ett par sjukt söta tofflor av Sara som jag bor med och av Angelica fick jag en riktigt mysig filt.
Det låter som om det är kallt här när jag säger så men det kan jag lova er att det inte är.
Eller på nätterna är det kallt, men kan inte ens föreställa mig hur kallt det är hemma.
Har sett bilder på snö och sånt men kan ändå inte inse att det faktiskt varit eller är så kallt där hemma.
Självklart var Julafton inte som hemma utan här var det en stor och galen fest alla klubbar stängde kl 5.
Så festen höll på ett jävla tag, men det var riktigt lyckat.

Nyårs afton var också riktigt bra, vi firade tolvslaget tillsammans allihopa på Plaza.
Vi räknade ner och skålade med Champagne.
Alla klubbar hade öppet till klockan 6 så det var en lång men lyckad fest.
Inte för att man gick direkt hem efter att dom stängt utan då var det ju självklart efterfest.
Kan tyvärr inte lägga upp några bilder då min kamera är totalt jätte sönder som den varit det senaste.

Johanna kom hit den 2 Januari på Angelicas födelsedag.
Och spenderade två veckor här hos mig, jag hoppas hon hade roligt.
Angelicas födelsedag började med en middag på Audio Mar som har toppen mat.
Vi var ungefär 15 stycken och det var riktigt lyckat och mysigt.
Sedan åkte vi hem gjorde fixade det som skulle fixas och sen var det fest.
Som det sedan har varit i 2 veckor konstant inte en ända hemma kväll har jag haft.
Tog dock en samma dag som Johanna åkte hem.
Angelicas två Systrar har varit här, det var jätte roligt att få träffa hennes familj.
Och hon var verkligen så glad när dom var här, riktigt skönt att se.

Det är många som börjat funder på att ge sig av antigen hem eller till något nytt ställe.
Annie lämnade oss för att åka hem vilket var riktigt tråkigt, hon har varit här ända sedan jag kom.
Känns konstigt när man lär känna folk från början och sen bara försvinner dom.
Men man kan ju som tur är hålla kontakten på andra sätt.
Man lär känna nya människor men dom som man hållt ihop med betyder ändå så sjukt mycket.
Den 27 ska nog Carro och Sara(röd) åka hem, vilket kommer bli riktigt jobbigt.
Vad ska jag göra utan er flickor?
Och Angelica funderar också på att sticka den 27, HUR SKA JAG KLARA MIG HÄR UTAN HENNE?
Jag själv går mest och väntar på att min Mamma, Mormor och Bror ska komma hit, så kanske jag åker hem med dom, eller man får se vad som händer.
Men känns riktigt jobbigt att så många åker härifrån, men eftersom det är så många som åker så måste v hitta på massa saker på dagarna så nu har vi börjat med lite mission som ska hinnas med.

Mission:
- Aqualand
- Bli brun
- Tema fester (Hawaii och Pirat tema)
- Shot Minigolf
- Workers night
- Amadores
- Amfi
Och en hel del andra saker.

Kanske skriver sen (:
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0