Goodbye Lovers and Friends

Snart lämnar några utav dom bästa människorna jag träffat mig :/
Det finns människor man aldrig glömmer och det är sånna som ni.
Ni betyder nog mer än ni förstår för mig.
Men eran avskeds fest kommer bli toppen, då är det verkligen ALL IN !
ÄLSKAR ER MINA TOOKIGA TÖSER!

avskeds affischen ! :/

ANGELICA ERIKSSON.
Vi har bott ihop i 5 månader, hur ska jag klara mig utan dig?
Vem är jag här utan dig, det vill jag inte ens veta.
Du betyder mer än du kan förstå, känns som jag kännt dig hela mitt liv.
Jag önksar dig all lycka i livet även om jag vet att vi snart träffas igen.
ÄLSKAR DIG NA !

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Sara, Carro

Aaaaaaw! Love you <3

2010-01-24 @ 02:34:22
URL: http://thegrancanariadream.blogspot.com/
Postat av: Sara

Du uppdaterade ju inte bloggen, Hanna! Liar ;)

2010-02-17 @ 19:08:37
URL: http://gingersdonthavesouls.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0