Vi är inte snabba men riktigt jävla långsamma!

Dagarna rullar på här nere i solen, hoppas ingen är avundsjuk.
Vi har fått två nya grannar, två killar som kom direkt från kos, två riktiga glidare.
En utav dom är från Skåne och den andra från Australien, jävla radar par.
Dom dricker konstant, förta dagen hällde dom i sig 4L Sangria till frukost, tokigt.
Angelica har varit ute en hel kväll och druckit som en tok och ändå kom hon ihåg hela kvällen, jag är riktigt jävla imponerad och stolt över henne.
Hon har även vågat sig upp på bardisken och shakat lite as, vilket jag redan lyckats hinna med ett antal gånger.
Vi var även inne på ZigZac en kväll för att prata lite med Gustav när jag upptäckte en riktigt guldklipp till praktikant i baren.
Jag hade noll koll på vad Gustav faktiskt försökte säga då jag enbart satt och glodde in i baren, det här ställer blir bättre och bättre.
Det händer en del mycket skumt här nere, vår granne jobbar tex. På barrundan (De Puta Madre) där hon för några dagar sedan dansade på scenen när en kille försökte ragga upp henne slog till henne i magen, vem gör sånt?
Det hände även en riktigt rolig grej innan utgång för några dagar sedan, våra grannar hade haft en rejäl jävla dags fylla och sovit hela dagen när dom vaknade upp vid 11 tiden så frågade vi en utav dom om han ville ha lite vatten och självklart ville han inte ha vattnet att dricka utan att hälla över sig för att vakna till eftersom han fortfarande var bra dragen.
Tänker er nu en schampo reklam, han häller vattnet över sig och ska hälla i ansiktet och när han får det i ögonen och i munnen upptäcker han att han dränkt sig själv i vodka, det gjorde verkligen våran dag!
Vi lyckades även hålla hela kvällen till The Point där jag lurat till mig ett V.I.P kort, man får ju inte vara dum.
Det var faktiskt riktigt roligt på The Point och jag fick pratat med min guldklimp till praktikant inte för att jag kommer ihåg en endaste ord jag sa till honom, men det gick säkert hem ändå.
Alla vet ju att när man är fullare än vad man tror då är man riktigt charmig.
När jag ändå var i full gång med min fylla lyckades jag hamna på ett krismöte på Nilo, jag fick damp och skrek åt Larssa(en utav av alla grannar) fast jag han lugna ner mig innan jag sa något jag skulle ångra och detta tack vare Dogge(en utav alla grannar) som bad mig vara tyst och gå in och lägga mig .
I Torsdags kom det hit två nya tjejer Nathalie och Nathalie två riktigt goa tjejer hur kul som helst.
Jag, Sara och Ester hade planerat en trevlig hemma kväll och vi började med att kolla på filmen The Hangover, riktigt rolig film faktiskt.
Men så blev det dock inte när vi upptäckte att vi inte kunde kolla på alla andra filmer vi planerat så vi tog tag i våra liv och söp ner oss själva.
Angelica jobbade sin första dag på en bar ganska nära lägenheten, det gick jätte bra och jag var skit glad för hennes skull.
Tråkigt bara att hon inte kunde hänga med ut, men vi andra var ute och röjde och även en gång till höll vi till The Point, riktigt stolt över mig själv varje gång jag klarar mig dit.
Angelica sa upp sig från jobbet dagen där på då hennes nya chef i princip hotat henne med en massa skumma saker.
Nu när Angelica sagt upp sig kunde hon hänga med ut igår och vi gick bar rudan med våra nya grannar: Nathalie, Nathalie, Anton och Chris.
Det var inte så mycket folk som gick men desto fullare blev ju vi andra.
På andra baren strippade Anton och Chris, fråga mig inte varför ?! Eller just det ja dom fick varsin flaska champagne, helt klart värt det, noot!
Angelica lyckades slå sitt rekord i fylla och efter andra baren tappade hon minnet, och efter tredje baren fick jag skicka hem henne, mycket lyckad kväll!
Idag har det inte hänt så mycket ännu, en dags fylla har det jobbats på för Angelica och Saras del, vet faktiskt inte riktigt hur det gick för dom.
Det här var en riktig jävla sammanfattning om den senaste veckan på Gran Canaria med B1 och B2.
Och från och med nu ska jag börja skriva oftare och lite kortare inlägg så folk faktiskt orkar läsa bloggen.
/ Hanna och Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0