Ni får tycka vad ni vill, bara ni älskar oss :)

Vi har ju även kommit underfund med att vi på Nilo som stället där vi bor på heter inte är dom smartaste i stan.
Men vi har roligt åt varandra eller jag menar med och det är ju huvudsaken.

Här kommer lite Citat och Kommentarer från våra fylle samtal och bakis dagar.

- Jag vet inte om jag ska vara full eller nykter, men jag vill inte vara nykter för det är roligare att vara full. / Sara

- Det är som om min bror skulle smeka mig på låret eller nej just fan jag har ju ingen bror. /Angelica

- Han vet ju i alla fall att jag är dum i huvudet, det vet ju inte dom. /Hanna

- Han är cykelmontör, en sån som fixar cyklar. /Angelica

- En rund stor ost, en sån som man hyvlar. /Angelica

- Har du inte rakat dig på länge? /Christoffer
- Nej ser det ut som om jag är sexuellt aktiv? /Ester

- Förut idag innan jag vaknade låg jag och sov. /Angelica

- Jag visste väll inte att Annsvenskan var en fotbollsliga. /Sara

- Vi kom faktiskt tvåa i hela Örebro, fast bara i Örebro. /Angelica

- Ester om du hade haft en pung hade jag sett den nu. /Dogge

- Huvudet sa Sara och pekade på tråna. (Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå).

- Var är mackan? Nej i kylen ! /Angelica

- Nej jag vill inte visa rumpan om jag har ett håll i rumpan. /Sara
- Jag hoppas verkligen Sara har ett håll i rumpan. / Anders

- Ester om du hade varit av plast hade jag köpt dig nu. /Dogge

- Jag drack utan att svälja. /Angelica

- Vet du varför du aldrig skulle kunna flytta in hos mig, för du skulle slå huvudet i bordskanten hela tiden. / Larssa till Angelica

- Hanna, Hanna vakna!! Ropade du nyss på mig? /Angelica
- Nej dumjävel, jag ligger ju och sover. /Hanna

16.31
- Det har tydligen varit varmt ute idag! /Chebban

- Mina naglar växer som ogräs här nere, jag tror det är D-vitamin av solen. /Ester
- D-vitamin det tycker jag skulle vara S-vitamin. /Sara

- På tal om John Blund han skulle jag vilja ha ett snack med nu. /Chebban

- Vilka är dom? /Hanna
- Det är en klass, jag tror dom är på klass resa! /Ester

- Kan jag få låna en tändare, en sån som man tänder med? /Angelica

- Mikron tar för lång tid, solen går ju inte upp förens om två timmar. /Larssa

- Vill du låna mina guldiga gladiator skor? /Hanna
- Nej jag kan inte använda något som är i närheten av skorna. /Sara

- Vem är idioten som bara har döpt två tår, alla fingrar har ju ett namn. Tänk om jag slår i någon av tårna utan namn? / Anton
-  Man kan ju inte slå i dom tårna. /Chris

Som ni märker är vissa överrepresenterade med dumma kommentarer.
Men vi har ju aldrig påstått att vi är smartare än några andra, och tur är väll det.
Nu har ni fått känna på lite utav Nilo´s briljanta konversationer.

/Hanna och Angelica

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kmr o joinar över nyår förhoppningsvis o delar med oss av våra kommenterar till samlingen ;)

2009-10-29 @ 17:18:23
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: Eleonore

Saknar er. Visst vet jag om att jag är lite korkade men nere hos er skulle jag fan ligga i lä hahaha

2009-10-30 @ 13:09:47
Postat av: naa

tilda det tycker jag låter asbraaa :):) och elli vi saknar dig med, jaa riktigt smart skulle du vara här nere haha

2009-10-30 @ 17:02:56
Postat av: P

åh va roligt o läsa ditt tokeri, naa =)saknar dig barnet mitt,,,,PÖSSS

2009-11-10 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0