Lämna mig gärna men lova att vi träffas igen !

Onsdag / 25 November 2009

Den här dagen gjordes inget vettigt överhuvudtaget.
Jag låg inne till klockan fyra och lästa, så jävla gött då jag var helt ensam i lägenheten.
Dock missade jag att säga hejdå till Nathalie och Nathalie men lika bra var väl det.
Hade ändå bara börjat lipa, ville inte att dom skulle åka.
Shit dom här två tjejerna är och var verkligen guld värda, så jävla sköna tjejer.
Kommer sakna dom tok mycket, eller jag gör det redan.
Sen att Ester ska åka är tokigt jobbigt, har redan lipat över det.
Fan jag börjar bli en riktigt lipsil det här är fan pinsamt.
Men men det är så det är, som sagt får man lära sig leva med det.
Efter att ha tagit det riktigt lugnt hela jävla dagen och större delen av kvällen var det dags att röra sig.
Det var dagas att hänga med Ester och Anna ner till plaza och säga hejdå till alla.
Eftersom jag var ledig orkade jag inte gå ut men offrade ändå några minuter åt Esters vägnar.
Riktigt jobbigt var det, jag kunde knappt kolla på Ester när hon sa hejdå till dom andra.
Men jag grät faktiskt inte på hela kvällen och det var jag riktigt nöjd över.
Det var en lugn kväll nere i hålet i allmänhet, riktigt lite folk och typ inga som jobbade.
Härligt att man var ledig och kände att man hade gjort ett bra val i alla fall.
Men imorgon kommer det bli riktigt jobbigt när Ester åker, men vi spelade några matcher Backgammon så det kändes lite bättre.
Vill verkligen inte att det ska bli imorgon.
Saknar massor utav alla dom som åkt härifrån, kom tillbaka !

Kommer sakna dig
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig också gumman! Den där bilden visar precis hur jag känner just nu! Vill bara tillbaka. Lovar att vi ses snart igen! Hälsa alla, love <3

2009-11-30 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0