Tokig kväll med massa tårar :)

Tisdag / 24 November 2009

Idag vaknade jag upp taggad som en tok inför kvällen.
För idag hade alla laddat för att festa sten hårt för det var Nathalie och Nathalies sista kväll.
Men vi festa även som tokar för att det var Ester och Annas sista ute kväll.
Det var alltså sista kvällen med gänget, grymt roligt samtidigt som det var riktigt ledsamt.
På dagen gick vi ner till stranden en del av oss.
Jag och Ester kom lite efter alla andra och valde att bada innan vi letade upp dom andra.
Vi upptäckte att det var jätte roliga vågor och vi hoppade som små barn.
Det var en gubbe som skulle bada som vältes av en våg det var lite läskigt för jag trodde nästan inte att han skulle komma upp igen, men det gjorde han efter ett tag.
Ester och jag fortsatte hoppa och åka med vågorna, det var det roligaste som hänt på stranden här nere.
Vi gick upp för att leta upp dom andra men orkade inte riktigt ta tag i det så vi la oss och “solade” lite.
Ester byggde ett självporträtt som blev riktigt nice, haha kortet är redan taggat på facebook.
Vi letade upp dom andra och precis när vi kom fick Tintin massa sand i ögat och hon fick så ont att hon grät.
Eftersom jag hade tokigt ont i magen så hängde jag med henne i en Taxi hem så hon kunde få ut det.
Taxichaffisen verkade inte bry sig om att Tintin satt i baksätet och grät utan stannade mer än gärna och pratade med en annan taxichaffis då blev Tintin lite små sur och skrev ÅÅÅÅÅÅKKK !
Hennes öga svullnade upp lite men sen efter någon timma var det borta.
På kvällen hade vi typ 10 rätters på taket.
Angel lagade massa spansk mat och vi åt fisk, kyckling och allt möjligt, vi åt konstant i tre och en halv timme.
Och under tiden festades det riktigt mycket, sen var det utgång.
En del gick till jobbet och dom hann inte ens vara med och äta all mat, men vem klagade mer mat åt oss som var kvar.
Vi gick först och sjöng karaoke, Sara och Annie sjöng - Om du vill bli min fru får du ta mig här och nu…
Och jag och Ester sjöng - Tiden den stannar när vi rör vid varann å jag lättar jag flyger jag svävar fram…
Det var riktigt roligt och vi alla fick oss ett gott skratt, så nu kommer vi leva lite längre.
Sen gick vi ner i hålet/plaza och festade som tokar.
Träffade där min bästa Angelica och hon jobbade och stod i eller inte riktigt hon vad dygn rak, precis som jag.
Det blev en hel del shots den här kvällen och ja det hände en hel del roliga grejer som jag inte ens orkar skriva.
Ester dansade sin sista dans på baren och vi andra var bara riktigt dyngade och roligt hade vi.
När vi kom hem blev det en hel del tårar som släpptes från mig, ester och Angelica.
Vi ville inte att Ester skulle åka ifrån oss, men det var inte mycket att göra åt.
Det är så det är på såna här ställen folk kommer och folk går, man får lära sig leva med det tyvärr.

Angel grillar MAAT !Sara Tintin Annie och Angelica !
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0