Kom tillbaka, vi börjar om igen!

Torsdag / 25 November 2009

Satte klockan på 09.10 men satte om den direkt när den ringde.
Orkade verkligen inte gå upp, jag var så jävla trött men jag var tvungen.
Så det var bara att ställa sig upp för idag skulle Ester och Anna åka till Barcelona.
Även denna morgonen fällde jag några tårar även om jag försökte hålla inne det.
Men det gick inte, jag och Angelica gick till och med ut och vinkade på dom tills dom hade gått över bron.
Jag snyftade lite men det gick över, tro det eller ej.
Det kändes tomt utan Ester måste jag erkänna, men så är det, hon hade andra planer.
Sara hade bjudit ner sin kompis Josefin som skulle stanna hos oss en vecka.
Sen på kvällen var det utgång som vanligt.
Hände inget speciellt vad jag kommer ihåg.
Kommer sakna Ester jätte mycket.
Jag har redan börjat sakna Nathalie och Nathalie.
Och dom åkte för bara en dag sedan.
Kan inte bara alla komma tillbaka så allt blir som förr.
Massa människor man saknar.

ESTER
Sara är hon utan smink längstfram.
Sen från Vänster är det: Ester, Hanna och Angelica.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0